Правила
поведінки учнів у Орадівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Христинівської районної ради Черкаської області
ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол засідання
Ради школи від 29.08.2018 № 4
1. Загальні правила поведінки учнів у школі:
1.1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку уроків, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, знімає верхній одяг, міняє взуття і прямує до місця проведення уроку.
1.2. Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини.
1.3. Не можна без дозволу втителів йти зі школи та з її території в урочний час. У разі пропуску навчальних занять учень повинен надати класному керівнику медичну довідку. Пропускати уроки без поважних причин забороняється.
1.4. Учень школи приносить необхідні навчальні приладдя, підручники, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.
1.5. Учень школи проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й вчителі звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші учні – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.6. Учні бережуть майно школи, охайно ставляться як до своїх, так і до чужих речей.
2. Поведінка на уроках:
2.1. При вході вчителя до класу учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час уроку.
2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно дати щоденник. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.
2.3. Якщо під час уроку учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозволу у вчителя.
2.4. Якщо учень хоче поставити запитання або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення уроку, учень має право покинути клас.
3. Поведінка до початку уроку, на перервах і після закінчення занять
3.1. До початку першого уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвоника, з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.
3.2. Під час перерви учні зобов’язані: навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; вийти з класу; рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; у разі спізнення на урок постукати у двері кабінета, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити сісти на місце.
3.3. Під час перерви учням забороняється: бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор; штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; палити в будівлі і на території школи.
3.4. Після закінчення занять учень повинен: акуратно одягнутися і покинути приміщення школи, дотримуючись правил ввічливості.
3.5. Черговий по класу: знаходиться в класі під час перерви; забезпечує порядок у класі; допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку.
3.6. Учні, знаходячись в їдальні: підкоряються вимогам чергового вчителя і працівників їдальні; дотримуються черги при купівлі їжі; проявляють увагу і обережність при отриманні і вживанні гарячих та рідких страв; вживають їжу та напої, придбані в їдальні; прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.
4. Учні не мають права:
4.1. Пропускати уроки без поважних причин.
4.2. Під час перебування на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.
4.3. Знаходитися в приміщенні школи після закінчення уроків або позакласних заходів без дозволу працівників школи.